Sidor

lördag 31 maj 2014

Snälla Dogge Doggelito skicka morsan en autograf!

Tjabba tjena hallå! Frasse i Bagarmossen här igen!

Nu blommar mig det jävlar i pottan som morsan brukar säga när ogräset börjar bli knähögt.


Och nu har det ta mig fan blommat till ordentligt i den Sverigedemokratiska pottan. Brännässlorna o tistlarna hos ungrasisterna i SDU behöver nu sig en jävla stor dos Roundup/ogräsmedel.

Först så spelar man in en video i bästa nazianda och när folk sen ifrågasätter detta, ja då påstår SDU:s ungfascistboss, han den där Kasselstrand att det bara är etablissemanget som visar sitt hat mot de som kämpar för européernas frihet?


Ja vad fan hade de väntat sig när de gjorde den där nazipotpurrin? En klapp på axeln och gullegull i media?


Nä är man så jävla dum i korken som SDU:arna är så får man ta mig fan finna sig i att folk reagerar. Sen kan man ställa sig frågan om vilka européers frihet det är SDU:arna säger sig kämpa för? Inte fan är det min frihet i alla fall, eller många andra européers för den delen heller. Den så kallade friheten som dessa ungfascistbratts säger sig kämpa för är enbart deras egen frihet från invandrare och inget annat. Fobin mot invandring och invandrare är det som styr dessa lågintelligenta varelser.


Å apropå varelser så är morsan i farten nu igen. Hon har visst gått med i något som kallas för ”RPMR”, Revolutionära pensionärer mot rasism.


När jag frågade morsan om vad de sysslade med för grejer så tittade hon på mig som om jag vore ett fån och sade; ”Bekämpar rasismen så klart! Knypplingen o virkningens tid är över! Vi pensionärer måste resa oss från rullatorerna, slänga käpparna och visa att vi också vill delta i kampen mot Åkessons fascistpöbel!”


Vilken schysst morsa man har!


Nåja det kanske inte är så revolutionärt som morsan vill göra det gällande. De sitter mest och fikar och käkar kanelbullar nere på Lilla Bagis kafé om dagarna för att planera nattens raider mot fascisternas och nazisternas klisterlappar. Naturligtvis ett lovärt syfte.


Förövrigt så har morsan fått en ny idol också. Hon läste Dogge Doggelitos insändare i Aftonbladet häromdagen där han bland annat sade att, ”En äkta svensk är solidarisk mot alla!”


Som den inbitna socialdemokrat morsan är så tilltalade detta henne med att visa solidaritet mot alla, naturligtvis. Tror nog att det egentligen var något mer som också tilltalade morsan:


”Snyggare karl får man leta efter. Blir ju bara så knäsvag att ögonen går i kors. Önskar jag var 25 år yngre. Var bor det lilla gullegrynet?”

Får nog hålla lite koll på morsan så att man slipper att läsa i tidningen om en äldre kvinna som tafsat på en populär artist.


Så snälla Dogge Doggelito om du läser detta så kan du väl vara snäll och skicka en bild på dig själv med en autograf och en hälsning till min morsa typ, ”Kram till Frasses morsa från Dogge!”


För nu när morsan blivit ”revolutionär” så är frågan om jag verkligen orkar hålla koll på alla hyss hon har för sig. Och jag tror inte att du vill ha en snart 70-årig tant som stalkare hur fräsch hon än tycker att hon själv är.


Morsning korsning på er önskar Frasse i Bagarmossen… Öh… med morsa. Bajen for ever! Å tack Slutpixlat för hjälp med bilden på "plantorna" i pottan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar